رواية خلخال حليمه
الفصل الثاني عشرون
بقلم ايه عرفات
مراد يعني اي ابني هيموت
مي انشالله هتلاقي طريقه تانيه نعرف مكانها فين
مراد وكمان تليفونه مقفول
مي متقلقش
مراد ازاي هيا تفكر في حاجه زي كده عارفه لو ابني حصلو حاجه انا مش هرحم*ها
مي بدل ما نتكلم نشوف هنعمل اي
مراد انا بجد مش قادر اقف علي رجلي حاولي كده تفكري وديتي العنون فين
مي بجد مش فاكر ممكن اكون نسيتو في البيت
مراد طب يله نطلع علي البيت نجيبو
مي مفضلش غير ربع ساعه مش هنلحق
مراد كلمي حد من اهلك يشوفه
مي تصدق فكره
مي كلمت اخته تدور علي الورقه وفعلا لقتها وقعه علي الارض في اوضة مي
مي مراد لقيت الورقه اختي هتفتحه وتقولي العنوان
اول ما مي كتبت العنوان في ورقه تانيه مراد خد الورقه وطلع يجري علي عربيته
مراد كان بيمشي باعلي سرعه لدرجة أنه كان هيعمل كذا حادث
بقلم ايه حسام عرفات
في الشقه الي خديجه هتعمل فيها العمليه
الدكتور جاهزه يا مدام خديجه انا هدخل غرفة العمليات وانتي اجهزي
خديجه بدات تحط ايديها علي بطنها من الرعب وبدأت تكلم نفسها
خديجه انا عارفه يا حبيب ماما انك ملكش ذنب بس سمحني علي عيني اني هتحرم منك كان نفسي تيجي وتملا حياتي سعاده وهنا بس الله يسمحه الي كان السبب انت اكتر واحد حاسس بيه ووبوجعي
خديجه هدومه اتغرقت من الدموع شويه والممرضه دخلته اوضة العمليات
الدكتور لا مش عاوزك تخافي كل حاجه سهله العمليه مش هتاخد نص ساعه
خديجه ابدا يا دكتور
خديجه نامت علي السرير والدكتور بداء يجهز حقنة البنج
اول ما مراد وصل الشقه الي خديجه بتعمل فيها العمليه ضرب الباب خبطها برجلو من قوة الخبطه دي الباب أتقسم نصين
الممرضه انت من
مراد اول ما فتح الأوضه الي فيه خديجه وكانت نايمه علي السرير فاقده الوعي
مراد بصوت مهزوز انت عملت العمليه
بقلم ايه حسام عرفات
في القصر عند حليمه
حليمه دخلت علي عزيز الأوضه الي بينام فيها
مراد كان قالع هدومه كلها ومش لبس غير الملابس الداخليه
حليمه اي ده انا اسفه دخلت من غير ما اخبط
عزيز كان نايم علي السرير وفارد نفسه
حليمه انا همشي
عزيز شاورلها بايدو أنه تدخل وتقعد جمبه علي السرير
حليمه كانت مكسوفه جدا ووشها في الأرض اول مره تشوف عزيز بالملابس دي
حليمه دخلت وقعدات جمبه علي السرير
عزيز قام واتعدل وقعد جمبه علي السرير
حليمه حاولت تتكلم لكن عزيز شاورلها أنه تسكت وكان بيتملا في جماله
عزيز مراه واحده وبدن اي مقدمات شدها لحضنه وباس*ها بوس*ه طلع فيه كل زهقو وصبرو عليها
حليمه استسلمت للبوسه الي استمرات ربع ساعه
حليمه بعد اذنك انا ماشيه
عزيز شده من ايديها
عزيز هفضل صابر عليكي كده كتير انا صبري خلاص هينفذ
حليمه ليه مش كانت عاوز تطلقني
عزيز لانك مش عاوزاني
حليمه مين قالك كده انا عاوزاك وبح
عزيز متكمليها الحب مش كلام الي تخاف من جوزها يلمسها يبقا مبتحبوش
حليمه لو انت شايف كده براحتك
عزيز بصي يا حليمه اعتبري كلامي ده هيكون اخر كلام عندي انا صابر عليكي بقالي ٦شهور لو محصلش بينا اي حاجه من هنا لبكره بليل صدقيني انا فعلا هطلقك وده وعد مني ليكي
حليمه انت رابط جوازنا بالحاجه دي
عزيز الحاجه دي بتبني اي علاقه ناجحه بين الزوجين
حليمه لا طبعا التفاهم والحب هما اهم حاجه
عزيز انا قولت كلامي وانتي ليكي حرية التصرف
حليمه انا مش هعمل الي في دماغك ولو عايز تطلقني طلقني
حليمه سابت عزيز ودخلت أوضته
عزيز كان متغاظ منه اوي بس صابر عليه علشان فعلا بيحبها
حليمه فاكره اني الحكايه عند وعايزه هي الي تكسب
بقلم اي حسام عرفات
مراد اول ما دخل علي خديجه وكانت فاقده الوعي
مراد انت عملت العمليه
الدكتور مين انت وازاي تدخل كده
مراد مسك الدكتور من رقبته
مراد انا هوديك في ستين داهي*ه انت عملت اي
الدكتور انت مين انت
مراد انا جوزها انطق نزلت الي في بطنها
الدكتور لسه معملتش اي حاجه والله هي لسه حامل
مراد وانا اي الي يخليني اصدق كلامك
الدكتور تعاله بنفسك وانا هوريك الحمل في السونار
مراد اول ما شاف البيبي في السونار وسمع دقات قلبه مكنش مصدق نفسه حاسس اني قلبه اتخلع من الفرحه
الدكتور صدقت بقا انها كويسه
مراد امال هيا ماله نايمه ليه ومبتتكلمش انت عملت فيها اي
الدكتور لسه والله حتي مدتهاش حقنة البنج هي فاقده الوعي تأثير الخوف والخضه
مراد انت عارف لو كانت عملت فيها حاجه انا هوديك في ست*ين داهيه
الدكتور بدام انت بتحبها اوي كده ليه جايه تنزل الي في بطنها
مراد خليك في شغلك
مراد شال حليمه علي ايدو ونزلو وحطه في العربيه وطلعو علي الشقه بتاعتهم
بقلم ايه حسام عرفات
عند نور ومحمد
نور انت هتيجي من الشغل امته
محمد معرفش والله يا حبيبي بس ممكن اتاخر
نور ربنا يستر
محمد الاكل جاهز علي التسخين يا حبيبي وانتي ارتاحي ومتعمليش اي مجهود علشان حازم
نور اي ده انت بجد هتسمي حازم
محمد مش عجبك الاسم
نور لا طبعا انت عارف الاسم ده غالي عليا قد اي
محمد وغالي عليا انا كمان ده اسم اغلي صاحب في حياتي ربنا يرحمه
نور حبيبي بلاش نروح الشغل النهارده
محمد غمزلها
محمد اي بقا وحشتك اقلع الهدوم
نور بس يا سا*فل مش قصدي
محمد امال اي
نور قلبي مقبوض مش عارفه ليه حاسه اني خايفه النهارده
محمد هرمونات حمل يا روحي منا بسيبك كل يوم اي الجديد يعني
نور ربنا يستر حاول متتاخرش
محمد حاضر مش هتاخر
محمد باسها من راسها ومن بطنها
محمد هتوحشوني
نور وانت كمان
محمد خرج علي شغله ونور كانت خايفه اليوم ده وحاسه أنه هيحصل حاجه
بقلم ايه حسام عرفات
في القصر
حليمه رنت علي عزيز
عزيز خير في اي
حليمه بصوت عالي انا بموو*وت الحقني
عزيز انتي بتقولي اي
حليمه بطني بتت*قطع هم*وت الحقني
عزيز طلع يجري في القصر وهو بالملابس الداخليه علي الأوضه الي فيها حليمه
في الشقه بتاعت نور
نور كانت قاعده قدام التلفزيون وفجاء الباب بيتفتح
نور انت جيت بسرعه اهو متاخرتش ادخل بقا اعملي نسكافيه
نور بتلف وشه لقت شابين دخلو وبيقفلو الباب
نور انتم مين
كريم انتي نستينا احنا اول بختك يا حلوه احنا الي اغتصبناكي وجايين علشان وحشتينا ونعيد الذكريات