رواية انتقام خاطئ
الفصل السابع والعشرين 27
بقلم نفين بكر
متابعة لما حدث
خرجت ملك من غرفه فهد وتوجهت الي الدرج كي تنزل
وجدت سليم بوجهها
سليم بعصبيه ولكن بصوت منخفض
عوزك في مكتبي حالا مفهوووم
هزت راسها
وذهبت ورأه
ادخلي واقفلي الباب
نفذت امره
انا عاوزك تحكيلي كل حاجة والا ما تلوميش الا نفسك
حاضر حكت له كل شئ من اغتصابه لها واجبارها وعل الزواج العرفي كانت تحكي وهي تبكي
والله انا مش كداا خالص
طيب انا هصدقك وهخلصك منه
مسحت دموعها حضرتك تقصود اييه
ااقصود هساعدك تهربي وكمان هشوفلك شغل تعيشي منه
ومكان تعيشي فيه وهتبقي تحت عيني
ولو عملتي حاجة او قربندتي من فهد انا ال هقتلك بايدي
حاضر والله انا موافقة
هنصبر لحد فرح صاحبه هو مسافر معاه
وبعدين هننفز تمام
تمام حضرتك
يلا اتفضلي عل اوضتك
حاضر ربنا يخليك
اااااه ي فهد متجوز عرفي وكمان اغتصبتها
لييه ي ابني هي دي تربيتي فيك .....
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢
مر اسبوع عل ابطالنا
كان فهد يتعامل معها برقة عل غير عادته
مي شريف استعدوا للسفر لاتمام كتب الكتاب
اما جني وعمر فالحال كما هو عمر من ماموريه للاخري
ولم يرجع البيت
سليم جهز شقه ل ملك وعينها في فرع م شركاته نادرا ما يذهب اليه فهد
💢💢💢💢💢💢💢
عند مي وشريف
سافر شريف بصحبه مي ووالدها
وصلوا امام بيت بيت كبير
وكان في استقبالهم عدد خفير من الرجال
يرتدون الجلباب والعمم وبعض النسوة ذات الرداء الاسود
نزلا من السياره وسط هتاف بالترحيب ووسط زغاريط من بعض النسوة
كان يظهر عل مي التوتر مسك يدها وقال
مالك حبيبتي ....
لا ابدا بس متوترة شويه اول مرة يعني اكون موجودة في الصعيد والناس وكدا
طمئنها وقال لها ماتخفيش حبيبتي تعالي نسلم وندخل
سلم شريف عليهم وعرفهم ب مي ووالدها
ودخلووو الي الداخل
كانت هناك سيدة كبيرة تجلس عل كنبه كبيرة
وكانت ايضا ترتدي الجلباب الاسود
شريف حجة كيفك ي امي وقبل يدها وراسها
ولدي حبيبي كيف ي ضي عيني
توحشتك كتير ي ولدي
فين عروستك ي جلب امك
اهي ي امي تعالي ي مي
كانت خجله وخاىفه ومتوترة
اهلا ازي حضرتك ي طنط
..طنط كيف يعني انتي تجوليلي ي اما بلاها طنط دي
حا حاضر ي ي امي
تعالي ي بتي اجعدي جاري اهنه
حاضر واقتربت مي منها وجلست بجوارها
جوم انت وهملنا لحالنا ي ولدي اجعد مع الرجاله
حاضر ي حجة بس وحياه ولدك براحة عليها هي ماتعريفش عوايدنا عاد
خايف عليها
جوي جوي ي حجة دي ال خطفط جلب ولدك
ماشي جوم وهملنا
قام من جوارها وهمس ل مي متاخفيش امي شديدة بس قلبهاةابيض من اللبن الحليب
هزت مي راسها وتركها وذهب اما هي فاقتربت منها وجلست بجوارها
تعالي ي بتي ماتخافيش دا انتي هتبجي مرت الغالي
ومسكت بكف يدها
عتترعشي اكده ليه ي بتي اسم الله عليكي
شريف بيجول انتي ال خطفتي جلبه صوح الحديد ده
ابتسمت مي في خجل
حبيبتي ي بتي انا جلبي انفتحلك وبواصيكي
امانه تخلي بالك منيه
مي بخجل وبجه مورد
..حاضر ي امي شريف في عيني وزي ماانا خطفت قلبه
هو كمان معاه قلبي
ي حبيبتي ي بتي ربنا يخليكوو لبعض ويرزقكم بالزريه الصالحة اااامين
مي اامين ..جلسا معا يتحدثون ويضحكون
حتي دخل عليهم شريف
سيدي ي سيدي بقيتوا سمنه عل عسل
مالكش صالح بمرت ولدي عارف ي شريف لو جت في يوم تشتكي منيك انا ال هجفلك ساااامع
سااامعةي حجة وانا اقدر عل زعلك ولا زعلها
بستاذك ي حجة اخد مي اطلعها اوضتها
لا مالكش صالح ب مي جبل ما تكتبوا كتابك سااامع
احم حاضر ي حجة ليه بس الاحراج ده
ضحكت مي عل طريقته هو وامه فهذه الام رغم شدتها فهي ام حنونه يهمها راحة اولادها
ي بت ي ا عتدال
ايوة ي ست الحجة
خدي ستك مي طلعيها اوضتها وتكوني معاها لو طلبت طلب تنفذيه عل طول
حاضر ي ست الحجة
اتفضلي ي ست مي اتفضلي من اهنه
كانت سعيده جدا
جلس شريف بجوار والدته وتكلم معها عن احوله وعن احوالها وعن مي وكيف اتعرف عليه
طيب الحمد لله يعني هي دي ال توبتك والله البت دي كانها هي ال هتادبك ال معرفتش اعملوا هي هتعملوا
لييه بس ي حجة دا انا ولدك حبيبك
واترمي في حضنها يناغشعا
ولدي ونور عيني وحبه القلب انت ي ولدي يارب يصلحلك الحال ويتمم بالف خير ويرزقك بالزريه الصالحة
ااامين ي حجة اامين
💢💢💢💢💢💢💢💢💢
في الشركة عند فهد
جاءت عبير كي تسال عن ملك
وجدت انسه تجلس مكان ملك
صباح الخير اومال فين ملك ال كانت هنا
والله مش عارفة انا كنت سكرتيرة في فرع الشركة ال في ....
ولقيتهم طلبوني هنا مؤقتا
طيب انا كنت بسال بس
طيب تمام عن اذنك انا لان فهد باشا متعصب وعل اخره
طيب روحي
ياتري عمل فيكي اييه ي ملك
واتصلت عل روجيدة وبلغتها
فرحت روجيده بانها تخلصت منها
💢💢💢💢💢💢💢💢💢
عند جني وعمر
اتصلت مي واطمئنت
هتيجي امتي
عمر ان شاء الله كمان 3ايام
ان شاء الله
تحبي نروح شرم او اي مكان تحبيه نقضيه فيه شهر العسل
لا انا حابه اول ليله نقضيها ف بيتنا
ان شاء الله
وسالها عن احوالها في الكليه وهي ايضا
طيب ي جني هقفل انا بينادولي
ماشي ي حبيبي قالتها برقه...
عمر بعصبيه نوعا ماا يعني انتي جايه تقولي الكلمه دي بالنبرة دي وانا هنا
ضحكت جني ..وبتضحكي ماشي ي جني كل دا هطلعوا عليكي ماشي
خلاص بقي روح عشان ماتتاخرش ي حبيبي
وضحكت وقفلت
اما هو فكان يبتسم عل شقاوه محبوبته
💢💢💢💢💢💢💢💢💢
عند مي وشريف
كانت في الغرفه المخصصه لها
كانت غرفه مرتبه كبيرة وكانت اعتدال تهم لاحضار اي شئ تطلبه
كانوا يعملونها وكانها ملكة
كان شريف واقفا في الطرقه ينتظر خروج اعتدال
وما ان لمحها تخروج حتي اسرع نحو الغرفه وفتحادها ودخل واوصدها من الداخل
التفتت مي فوجدته
شريف انت بتعمل اييه هنا
شريف بطمن عل عروستي لا يكون عوزة حاجة ناقصها حاجة
لا اطمن واتفضل اخروج
اصل بصراحة عاوز.. ادوق
مي ببلاها ..تدوق اييه
ادوق دول واقترب منها وبهمس امام شيفاها وحاصر خصرها بزراعه
ششريف عيب مايصحش
هو اييه ال عيب
شريف ال بتعملوا لو البنت جت هيبقي منظرنا وحش
لا ما تخافيش ماانا قفلت الباب بالمفتاح
ششششريف
شريف عاوز حته ومش هيمشي الا لما يدوق
هاا قولتي اييه
شريف عشان خاطري
قبلها شريف برقه عل شيفاها وعشان خاطري
مي ششريف عيب كدااا
قبلها قبله أخرى برقه اكثر
شششريف بس ..قبلها قبله اعمق كان يلامس شفاه بخاصتها
ثم يقبلها، كان يلاعب احساسها فهو البروفيسورفي عشق النساء
فاقا هما الاثنان عل خبطات عل الباب
ابتعد عنها
كداا ي شريف هنعمل اييه دلوقت
هووش تعالي افتحي الباب وانا هكون وراه وابعتيها تحيبلك اي حاجة وهخرج انا لما تبعد
اقتربت من الباب وفتحته نصف فتحة
اعتدال..ممكن تجيبيلي مايه
حاضر ي ست مي هوااا هجيبلك ال تعوزيه
واسرعت اعتدال في تلبيه طلب مي اما شريف
شدها اليه وقبلها بجانب شيفاها وقال
هنزل انا ويلا جهزي حالك عشان تنزلي انتي كمان
طيب يلا بسرعة وكانت تدفعه بخفه للخارج
طيب طيب متزوقيش وخطف قبله اخره
واسرع خارج الغرفة
وضعت مي يدها عل شفاها وضحكت عل افعاله
💢💢💢💢💢💢💢
عند فهد وملك
انا مسافر الصعيد تحبي تيجي معايا
لا لا مش هينفع ااقصد يعني عشان تعبي وكدااا
ماشي زي ما تحبي وانا لما ارجع محضرلك مفاجئة حلوة
وقبلها عل احدي وجنتيها .
هتصل بيكي وانا هناك كل شويه خدي ادويتك وارتاحي
عاوزة حاجة
لا شكرا ..اعوزك طيب نظر لها بعد ردها ..بجد ؟؟
بجد اييه
انتي عوزاني طيب ؟؟
احم لا ااقصد يعني دا رد كلامك
ماشي ي ملك انا همشي سلام
مع السلام
💢💢💢💢💢💢
بعد مغادرته الفيلا
ذهبت للجد خلاص حضرتك فهد سافر
اها ما انا عارف انتي حضرتي هدومك
ايوة بس عاوزة اروح البيت اجيب حاجاتي من هناك ممكن
طيب تمام جهزي حالك ويلا
ذهبت ملك مع سليم وركبت السيارة
يلا بينا ي سعيد
حاضر ي باشا
ملك انزلي تحت في الدواسة عشان الحرس ماتشوفكيش
حاضر ونفذت امرهم
وصلوا امام بنايتها
نزلت وصعدت ودخلت بيتها واحضرت كل ما يلزمها
احضرت قميص والدتها وهي بتضع الاشياء وجدت العروسه التي اشتراها لها من المانيا ..
ترددت الاول ف اخذها ثم وضعتها ..
ونزلت له مره اخرة
خلاص ي ملك
ايوة خلاص حضرتك
بينا ي سعيد
حاضر ي باشا
طوال الطريق كانت تفكر في كل ما حدث وتدعوا الله بان ييسر امرها
وصل السائق سعيد الي العنوان الذي قال عليه سليم
وصلنا ي باشا
طيب خليك هنا وانا جايلك
حاضر امر سعادتك
صعد مع ملك وادخلها الشقه
ادخلي عشان عاوز اتكلم معاكي
حاضر اتفضل جلست
بصي ي بنتي انا مش هكدبك بس بردو لازم اوصل للحقيقة انا هنفذ كلامي معاكي وهحميكي منه
هنا مش هيعرف يوصلك ابدا
لانه مايعرفش طريق الشقة هنا
المهم دا فون انا اشتريته ليكي وجبتلك خط باسمي وسجلت رقمي عليه عشان ممكن يوصلك عن طريق رقمك وياريت مفيش مخلوق يعرف انتي فين
وداا لامانك
كانت تهز راسها مع كل كلمه ينطقها
الشغل انتي هتبقي سكرتيرة الاستاذ كمال في فرع الشركة هنا دي من ضمن شركاتي بس فهد نادر لما بيجيها
اي حاجة تعوزيها هتتصل بيا
وانا لو ما رديتش تعرفي اني هتصل بيكي بعدين
اي سؤال عوزة تساليه اتفضلي
لا حضرتك انا معنديش اي اسئله وبتمني حضرتك توصل للحقيقة
باذن الله ماتقلقيش
موضوع الجواز العرفي مش هفاتحه فيه دلوقت
سيبيه شويه فهد غلط معاكي كتير ولازم يندم الاول قبل ما يصلح غلطته بس لو اكتشفت انك كدابه انا بنفسي ال هجيبهولك هنا
حاضر والله انا مش بكدب عل حضرتك..
وانا مش بكدبك انا بعرفك بس...
انا راقبت عبير ولقتها من البيت للشغل ومفيش اي حركة غريبه هي بتعملها
وبردو هنستني شويه جايز نوصل لحاجة
يارب يظهر الحق
ان شاء الله
خدي المبلغ دا وانا مليت ليكي التلاجة والشقة هنا مش ناقصها اي حاجة
وقبل ما المبلغ دااا يخلص هيكون عندك زيه
لا دا كتير حضرتك مفيش داعي
امسكي الفلوس وبلاش كلام كتير هنزل انا لو عوزتيني كلميني
يلا سلام وتركها وهم بالرحيل
مع السلامة ...
ذهبت هي للداخل ووضعت حقيبتها عل الفراش وبدات في ترتيب اشياءها
الحمد لله يارب خليك معايا ديما انا مليش غيرك
ثم وضعت يدها عل بطنها وقالت
يا تري ال هعملوا دا صح ولا غلط
💢💢💢💢💢💢💢💢
عند روجيدة كانت مع فايز فهو من ذالك الوقت وهو يقيم علاقه معها وان رفضت يهددها بظهور الحقيقة ل فهد
كانت مستلقيه عل الفراش بجواره
عبير بتقول ان ملك مش بتروح الشغل من يوم ما كانت عندك يا تري عمل فيها اييه
مااستبعدش انه يكون قتلها احنا حبكنا الدور عليهم اوي .
روجيدة..احسن اهي غارت
وانتي بقي مهتمه ببعادها لييه تكونيش ناويه ترجعيلوا
روجيدة..ولييه لاء
لا ي حلوة انتي بتاعتي ومش عاوز حد يشاركني فيكي
فايز انت زودتها اوي دا ماكانش اتفقنا
بصي ي حلوة فايز عاوزك ولما فايز بيعوز حاجة بياخدها
والا بقي نكشف كل ورقنا ونقلب الطربيزة بس انتي اكتر واحدة هتتاذي منه مش انا
انا مش هعيش معاك كدا
خلاص نتجوز
بقي انا ال كنت متجوزة فهد اتجوزك انت
ومالي بقي ل
لا ابدا عجوز وبتاع نسوان وتاجر مخدرات داا بس ال اعرفه
ومالوو تاجر المخدرات دا ال ساعدك عشان تتنتقمي من فهد دلوقت بقيت كوخة وهو حلو
دا اخر كلام عندي ي اما اتجوزك وكدا يبقي عداني العيب
ي اما تعيشي معايا كدا
ماشي ي فايز سيبني افكر
ماشي ي روحي براحتك فكري وانا معاكي
💢💢💢💢💢💢💢💢💢
يعد يومين كان يتم عقد القران
مي وشريف كانت مي في ابهي حله كانت جميله جدا ورقيقة جدا
بعد ما اعلن عن زواجهم انطلقت الزغاريط وضرب النار
كانو في قمه ال سعادة هي وشريف
اما عن فهد فكان قلق
كان يتصل عل ملك فكان الفون مغلق..
واتصل عل الفيلا ايضا لم يجد رد ..
جاء عليه شريف مالك ي ابني فيه ايه
مفيش ي شريف انت سايب عروستك وجاي ليه روحلها
الحجة راويه ي سيدي قالتلي ما تقفش معاها سيبها مع نسوان الدار هتبخرها الاول وبعدين لما الناس تمشي هكلمها خايفة علينا من الحسد
فهد هههه.والله الحجة دي عسل
تصور كانت محرجة عليا مااتكلمش معاها قبل كتب الكتاب
انا حاسس انها حماتي انا مش حماتها هي
ضحك فهد عل صديقه
ايوة كدا اضحك ي صاحبي اضحك
المهم عملت ايه مع ملك
هو دا ال كنت هكلمك فيه انا هكتب كتابي عليها لما نرجع وحضر نفسك عشان هتكون الشاهد
فتح شريف فاهه هاااه هتتجوزها بجد
اومال بهزار انا هعلن جوازي منها
طيب وجدك
جدي مش هيقول حاجة هو اهم حاجة عنده سعادتي
طيب وهي ...
هي كمان مش هتقول لاء
لييه يعني
من غير لييه هتقول لاء لييه
يمكن مرتبطة بحد يمكن مش في دماغها الارتباط حاجات تانيه كتير
لا ان شاء الله هتوافق
شريف ..طيب ي صاحبي ربنا يكتبلك السعادة
فهد..يارب انا وانت
شريف..يلا تعالي نقعد مع الرجاله
فهد...يلا بينا
💢💢💢💢💢💢💢💢💢
عند عمر في الادارة
لازم واحد فيكوو يسافر القضيه كبيرة ولازم نوقع الناس الكبيرة ال بتدخل المخدرات للبلد
وانت مش معروف ليهم ي عمر
يبقي انت انسب واحد للمهمة دي
ي فندم ..ثم سكت حاضر ي فندم
خلاص ي غمر اطلعها انا بدالك
لا خلاص هجهز نفسي في ااقرب وقت ي فندم
ثم اعطاه التحيه وخرج من مكتبه
مصطفي ي ابني خليك انت جنب عروستك
لا ي مصطفي اخلص المهمة دي وهاخد اجازة كبيرة
ان شاء الله يا صاحبي
💢💢💢💢💢💢💢💢💢
في اليوم التالي
ذهبت ملك للشركة التي عينها بها سليم .
مستر كمال انا ملك
اهلا ي ملك سليم باشا كلمني عنك وموصيني كمان
ان شاء الله الشغل معانا يعجبك
ان شاء الله ي فندك
طيب تعالي اوديكي مكتبك وهعرفك الشغل هنا ماشي ازاي
حاضر ي فندم
حمد الله لانها اخيرا بداءت تخروج من سطوت فهد
اما الخطة التالية في التخلص من الجنين
💢💢💢💢💢💢💢💢💢
رجع عمر الفيلا وحكي ل جني عن المهمة
كانت تبكي فحبيبها سوف يبعد عنها مده لا احد يعلمها
بصي ي جني انا مش عوزة تبكي انا كنت عاوز اكون جنبك بس شغلي كدا
ولما المهمة دي تخلص اوعدك هنسافر برة في اي حته انتي تختاريها وهنقعد شهر
جففت جني دموعها وقالت
خلاص ي حبيبي ولا يمهمك ان شاء الله تخلص عل خير
ثم طبع قبله علي جبينها واخد الحقيبه وخرج
💢💢💢💢💢💢💢💢
عند فهد كان يتصل للمرة المائة
اتصل عل الفيلا ايضا لا يوجد رد
كان يتاكل من الغضب والقلق
شريف ف اييه ي ابني مالك
انا لازم اسافر حالا
اصبر كلنا هنسافر بكرة
لاء هسافر انا وانتوا تعالوا براحتكوو
تجهز للرجوع الي الاسكندريه
وطوال الطريق كان يتصل عليها
حتي وصل للفيلا دخل مسرعا
وجد سليم في وجهه
سليم بلؤم حمد لله عل السلامة
الله يسلمك ي جدي اومال فين احم فين نعمات
جوة ي حبيبي
طيب ي جدي انا هدخلها تحضرلي الاكل
اتفضل ي ابني
دخل عند نعمات ف المطبخ
نعمات ملك فين
نعمات بتوتر والله ي بييه مااعرف من يوم ماسافرت وهي اختفت من البيت
ايييه اختفت فين وراحت فين وازاي تسبوها تمشي
كان يتكلم بصراخ
وخرج مسرعا للخارج وركب سيارته
وت ك لم مع الحراس
في حد خرج من الفيلا وانا غايب
لا ي باشا مفيش غير الهانم الصغيرة واحنا كنا وراها
ماشي لما ارجعلكوو
ذهب لبيت ملك وظل يرن الجرس ويخبط بعصبيه
ملك افتحي
خرجت ام سارة عل صراخه
في اييه ي ابني ومين حضرتك
جاءت سارة
دا فهد بيه ي ماما ال ملك بتشتغل عنده في شركته
هي ي ابني مش كانت معاك في شغل
نظر لهم ولم يتكلم وتركهم وهبط الي سيارته وركبها وانطلق بها
رجع الي الفيلا
دخل بعصبيه نعماااااات انتي ي نعمااااات
ازاي تخروج من غير ما تعرفي ها انتي ال هربتيها
لا والله ي بييه وانا ههربها لييه
سليم ..فهد في اييه كل العصبيه دي لييه
ياااجدي بقولك البنت دي خسرت الشركة كتير وانا بادبها
وهي خدت نصيبها وخلاص راحت ل حالها
وخلصنا ملهاش داعي بقي العصبيه دي
ي جدي
خلصنا انت راجع من سفر ادخل غير هدومك وكلك لقمه
لا ماليش نفس انا خارج
رايح فين
رايح مشوار
ثم خرج مرة اخرة للحرس
انتو ي بهايم مش قولتلكم مفيش ناموسة تخروج الا باذني
ازاي خرجت وانتو مااخدتوش بالكم استغفلتكم مهو انا مشغل عندي شويه نسوان عشان حتت بت تستغفلكوو
سلطاااااااان كل الحرس ال هنا تاخد سلاحة ويتمشي وتجيلي رجاله بدلهم مفهوووووم
حاضر ي باشا
وتركها وذهب
ظل في سيارته يجوب الشوارع والخارات بحثا عنها
راحة فين دي لا عندها عم ولا حال ولا حتي اي حد
وبعد سااااعات رجع للفيلا
وصعد لغرفته والقلق والغضب يسيطر عليه
ظل يكسر في غرفته
حتي سمع كل من في المنزل صراخة وصوت التكسير
صعد له الجد
فهد في اييه ليه كل داا
وضع فهد يديه عل وجهه ي جدي انت مش عاوز تفهمني
لا ي فهد انا فعلا عاوز افهم بس مش قصة انها خسرتك
والكلام الفاضي داا
مفيش غير ال قولتهولك
ماشي ي ابني لما تحب تتكلم انا هسمعك وبقليي قبل ودني
فهد ...ورحمة امي ي ملك هجيبك وساعتها مش هرحمك
💢💢💢💢💢💢💢💢💢
سافر عمر لبنان هو وبعض من افرد الاداره
فهم في مهمة رسميه للقبض عل تجار المخدرات الذين يدخلون البلد المخدرات والسلاح
كان مهمة عمر ان يزرع بداخلهم حتي يمسك عليهم ادله الادانه
دخل عليهم عمر باسم وباسبور مزيف
فكان اسر عبد الجواد وهو عل ما يزعم رجل اعمال يريد الاتجار بالمخدرات
فتعرف عل رجل من رجال الرجل الكبير وهو من اكبرتجار المخدرات والسلاح في لبنان ويعمل مع الكثير داخل البلاد وهذا ما كان يريده عمر ان يعرفهم بالاسماء
💢💢💢💢💢💢💢💢💢
بعد يوم كامل من العمل
ذهبت ملك لعيادة دكتورة امراض نسا
فكانت تريد التخلص من ما في احشاءها
عند الكشف قولتي اخر بيريود كانت امتي
مش فاكرة ي دكتورة
هنعمل سونار وهنشوف
طيب انا كنت عوزة انزله
انا اسفة حبيبتي انا مش بعمل العمليات ال من النوع داا
انا وقعة في مشكله ومش هينفع اسيبه فارجوكي ساعديني
بصي انا ممكن ادلك بس ما انصاحكيش
لان العمليات دي بتبقي خطر فعلا
بكت ملك طيب اعمل اييه
طيب معلش ممكن نكمل الكشف وبعدين نتكلم
تم الكشف عليها وعمل السونار لها
تعالي ي ملك اقعدي
ممكن اعرف ا حكاية
انا متجوزة عرفي والحمل داا ممكن يعملي مشاكل
طيب ممكن اتواصل انا مع زوجك
لالالا دا عصبي ومجنون ممكن يقتلني انا هربت منه باعجوبه
طيب فين اهلك ...
بابا وماما متوفيين وانا ماليش حد
طيب ي ملك انا عوزة ااقولك انك في الشهر الثالت
وانا بعملك السونار لقيت كيسين يعني انتي حامل في تؤام
وضعت يدها عل فمها وبكت بكت اتتوالد المصائب عليها كل مصيبه تكتشفها تفوق مصيبتها الاولي
طيب اعمل اييه قوليلي اعمل اييه وظلت تبكي بانهيار
اهدي ي ملك سيبيها عل الله وان شاء الله كل حاجة ليها حل
الا مصيبتي دي قامت ملك من جلستها وهي تجفف دموعها ..انا اسفة وجففت دموعك
ملك خدي رقمي ال معايا عل طول وهاتي رقمك
تبادلا الارقام
وذهبت للبيت
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢
عند عمر
هاي مستر اسر كيفك
كيفك انت مستر جورج
ان شالله يكون المكان هنا عجبك
عجبني كتير مستر جورج
لينا تاعي
سلمت لينا عل عمر
هاي مستر اسر ...
عمر اهلا انسه لينا
جورج لينا من احسن البنات ال بتشتغل معي
عمر ..باين عليها ذكيه
هيدا من زوقك مستر اسر
هنتفق عل الكميه امتي وهندخلها مصر ازاي
في رجال لينا بمصر بيشتغلوا معنا من سنين
هيدول الرجال هسهلو كل شي
من دخول ا بضاعة وتخزينها وتسليمها
في رحال عندكن اسمه حمزة هذا بنسميه الزئبق
لانه كل ما بيتمسك كل ما بيهرب واله ابن عمه رجل اعمال اكبير اسمه فايز الجيار
ان شالله بعرفك عليهم في اقرب وجت
عمر ان شاء الله
طيب هقوم انا ارتاح شويه
تحب اجي معك مستر اسر
احب اووي تعالي
وتذهب معه لغرفته بالفندق
طيب هدخل انا اخد شور وجايلك.
عل راحتك مستر اسر
دخل هو الحمام وهي بدات في البحث في حقائبه وكل اشياءة ولم تجد اي شئ
خرج من المرحاض وكان يرتدي مازر الاستحمام
وجدها تجلس عل فراشة وترتدي قميص قصير للغايه
بلع ريقه وقال في نفسه ربنا يستر
قامت وتوجهت نحوه
وهمت بفك رباط المازر
ايييه حيلك تعالي نشرب الاول
ثم شدها اليه
تعالي جمبي هنا جلست هي مقتربه منه كثيرا وبداءت في مداعبته
احكيلي عنك مستر اسر
انا ي ستي راجل اعمال وكنت بشتغل في الصنف بس عل صغير
لحد مافي واحد حبيبي هو ال عرفني عل الراجل عندكم
انت متزوج مستر اسر
لا
طيب شئ حلووو
الله هو احنا هنتكلم من غير ما نشرب
صب لها كأس وناوله لها
وتصنع هو ايضا الشرب
وكان يفرغ الكاس دون ان تراه في جالون التلج
حتي بداءت تهزي من السكر
هاا قوليلي بقي
مستر جورج هو الراجل الكبير ولا ف حد تاني
اي في حدا تاني مستر جورج الرجل التاني من بعد مستر
مشيل
طيب وهو ما قابلنيش هو لييه
عشان احنا موووش واثقين فيك وكان يغلبها النعاس
عمر ..لا فوقي كداا لسة الليل طويل
اهاا مابدي بدي انام
لينا فوقي ...ممممممممم
حملها عل الفراش ونام بعيد عنها
ظل نائم ساعات وعندما حل نور النهار نام بجانبها وخلع عنه مازره وكانه اقام علاقه معها
فاقت بعد ساعات
اي راسي بتوجعني كتيير
اقترب منها انتي ال خفيفة ومن كاسين اتدهولتي .
انا هقوم اخد شور وانتي فوقي كدا
عشان تفسحيني انا اول مرة اجي لبنان
طيب حبيبي ادخل انت وانا باجي وراك
اوك وقبلها عل احدي وجنتيها
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢
ظل الحال هكذا عدة اشهر
جني لم تستطيع الاتصال عل عمر ولكن كانت تطمىن عليه من مصطفي صديقه
فايز وروجيدة كما هما وكانا يستعدا لدخول كميه مبيرة من المخدرات
اما عند شريف ومي فكان كل منهم يحاول اسعاد الاخر
اما عند فهد فكان كالمجنون يبحث عنها طوال الليل
وخصص بعض الاشخاص بالبحث عنها في جميع الجمهوريه
وشركات الاتصال لعله يعلم مكانها
اما هي فكانت تعمل بكد ونشاط مع انتفاغ بطنها الملحوظ ولكنها كانت تلبس ملابس فضفاضة وتلبس من تحتها كورسيه
وفي يوم كانت تعمل عل مكتبها وتسطب بعض الملفات
لاحظت شئ غريب
الشركة التي تعمل بها كانت تقوم باستيراد كميه كبيرة جدا من كذا شركة من الحديد والاسمنت
وعندما بحثت وجدت انها شريكات وهميه
وهذا سيوقع الشركة بمشكله كبيره فهم ملتزمون بمواعيد محددة في تسليم المشروعات
بعد البحث والتاكد
اتصلت عل سليم كي تحكي له
الووو سليم باشا ممكن ااقابل حضرتك
طيب تمام اسبقي عل هناك وانا هحصلك
قبل ان تقوم بحثت عن شريكات موثوق بها ومعىوفه
وجهزت الايميلات كي ترسلها عند اخذ الاذن
بعد العمل توجهت للمكان المتفق عليه
وكانت تجلس هناك
جاء سليم ..خير ي ملك
احم اتفضل حضرتك حضرتك ليك فضل عليا وعشان كدا لازم ارودلك ولو جزء بسيط
الشركة ال انا بشتغل فيها استوردت كميه كبيرودة من الاسمنت والحديد جميل فين المشكله
المشكله حضرتك ان الشركات دي وهميه يعني لو صدقوا في التسليم مش هتكون بنفس المواصفات
طيب والحل
الحل حضرتك ان لازم نبعت ل شركات معروفه وموثوق فيها واتعاملنا معاها كتير وانا حضرت الايميلات ومستنيه
امر حضرتك
تمام ي بنتي وانا بديكي الامر واعملي ال شيفاه صح
ثم سكت ....
ملك بتعملي كدا لييه مع ان فهد ابني عذبك وبهدلك
احم انا اصل انا مش بعمل كدا عشان مستر فهد
انا بعمل كدا عشان حضرتك راجل طيب واكرمتني
ملك انتي معكيش ورقة تثبت الجواز داا
لا ي فندم انا ماشوفاتش الورق وانا بمضي عليه
كان مدخلو وسط اوراق كتير
وماشوفتش الورقة الا ساعة ما ..
خلاص ي ملك والله هجيبلك حقك وان شاء الله عن قريب
رجالتي مش ساكتين
ان شاء الله فندم
هو مستر فهد لسة بيدور عليا
ايوة ومش ساكت بس ما تقلقيش
ربنا يسترها
يارب
طيب ي بنتي هقوم انا
اتفضل حضرتك
سليم بيه
ايوة ي ملك
لا مفيش
جلس مرة اخري وقال في ايه خفتي تحكيه
انا كنت عوزة ااقول لحضرتك..... اني حامل
ايييه حامل انتي كنتي عارفة ساعة ماهربتك
ايوة ي فندم
ماقولتيش لييه هااا
ملك ببكاء خفت ..خفت تقولوا ويقتلني
انا والله كنت هتخلص منه
ايييييه تتخلصي منه انتي مجنونه دا انا ساعتها ال كنت قتلتك انتي ماتعرفيش انتي عملتي فقيا اييه
والله انا كنت مش هحسسك باي حاجة
بس الدكتورة في اخر مرة قالتلي ان لازم حد من اهلي يكون معايا عشان لا قدر الله حصلي حاجة
لا ي بنتي بعد الشر عليكي
بصي انا هجيبلك بنت تشوف طلباتك
ومش هتنزلي الشغل اشتغلي من البيت ولو تعبتي بلاش شغل خالص
ماشي ي ملك
انتي دلوقتي ف الشهر الكام
في الشهر السابع
طيب تغالي معايا نطمن عل الجنين
هما مش طفل دول اتنين وولدين الدكتورة ال قالتلي في اخر مرة
كاد قلبه ان يتوقف ....